Raise you glass

Hej hallå !
Jag har precis kommit hem från Alex, sov där inatt.
Var lite stressad igår pch därav inget inlägg innan jag stack. hehe
Men vi var iaf här först och gjorde vid oss osv.. Sen drog vi hem till alec en liten stund
och senare blev det utgång.
tack för kvällen allesammans :) haha..
Vi var hemma rätt sent igår, och det har satt sina spår.. är super mega trött !

Nu ska jag ta ett långt varmt bad och sen måste jag plugga :tired: buhuu..
Tog tyvärr knappt några bilder i går,  inga som blev bra iaf. haha :)
Så jag slänger upp en som jag tog hemma igår, som jag inte hann lägga upp..

Det fanns nog en anledning till att jag inte ''hann'' lägga upp den också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0