hatar att stressa..

Godmorgon..
För det första så vaknar jag för sent och när jag kommer upp ur sängen så lägger jag märke till mitt sjukt fettiga hår ?!
Jag duschade ju det i går.. Men så badade jag ju i babyolja och har förmodligen råkat doppa håret där i eller något.. :(
vääldig clever, jag vet...
Så dessvärre har jag vaknat på helt fel sida i dag..
Har iaf precis kommit ut ur duschen och nu ska jag föna det satans håret..
Sen blir det att rusa iväg till skolan, hoppas jag hinner till baletten..
Blir ju första balett lektionen någonsin idag. (Vi pratade ju bara förra fredagen)

Håller tummarna för att min dag vänder och blir jätte bra från och med nu !
Peace


en bild från vår räkafton i lördags :) nu blev jag på lite bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0