dålig uppdatering..

Hej där !
bad update, i know..
Vaknade säkerligen på fel sida i går, så mitt humör var väl inte riktigt på topp!
Hade iaf en trevlig kväll hos Malin, med trevligt sällskap.
Åkte hem runt 1 tiden och så kom Alex till mig vid 02.00, och sov här.
Idag har jag hunnit med att träffa Wilma en snabbis samt tagit en välbehövd dusch :) hehe

Hag har precis slängt på mig lite kläder för att åka hem till Malin igen.
hihi, äta och dricka gott med fina människor tackar man ju inte nej till !
Duktigt onödigt inlägg egentligen, haha ni som läst allt detta har nog inget liv..
ledsen att behöva säga det men så är nog fallet..
hahah ååh jag pallar inte, uppdaterar senare!

beso ♥


hähähää :D (?)

Kommentarer
Postat av: sally

haha varf läste jah XD <3

2011-01-16 @ 20:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0