Är jätte sugen på en till..

Redan efter att jag gjorde min första så kände jag på mig
att jag skulle vilja göra en till..
Men eftersom att det är något som sitter kvar livet ut, så vet jag
om att jag inte kan ta något förhastat beslut..

Men jag hade velat göra något i denna stilen på handleden..

Väldigt otydlig bild men det står iaf ''never give up''
Men som sagt jag vill för det första inte se ut som ett  ritblock,
plus att denna är lite svårare att dölja än den jag har på foten..
 eftersom jag inte riktigt vet vad jag vill jobba med i framtiden så vågar jag inte ha den just på handleden ( går iofs att dölja med en klocka, men det är ju inte alltid man får ha det på sig heller)
Jag har iaf bestämt mig för att jag ska tänka på det tills jag har fyllt 18..
Då kan jag känna efter om det fortfarande är något som jag verkligen vill göra ! :)


P.S. Min stora syster kommer halshugga mig om hon läser detta.. D.S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa bild på din tatuering som du har nu?

2011-01-18 @ 17:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0